Žymės

Magijos tvarka

Alternatyvūs pavadinimai: Magijos tvarka

„Magic“ eilė pagal geriausias veiklos tradicijas

Aktyvių kovų, fantastiškų specialiųjų efektų ir dinamiškų veiksmų gerbėjai 2010 m. Išleistas „Magic of Magic“ žaidimas jau yra pažįstamas. Tai klasikinis gaminys, turintis daugelio žaidėjų žaidimų žanrą ir artimųjų ir svyruojančių, įvairių rūšių ginklų ir magijos.

Developers suteikė jai palankiausias savybes, todėl tapo ryškus ir jaudinantis, nesudėtinant žaidėjų kontrolės principo. Tie, kurie turi patirties tokiose pramogose, taip pat gali lengvai jaustis čia, nes norėdami žaisti Magijos orde, reikia manipuliuoti:

  • Keturi raktai: WASD, norint perkelti heroją
  • Mouse block ir strike
  • Pelės ratas keisti stebuklingus ir fizinius išpuolius

Will teritorija ir susipažinti su jos gyventojais

Atlikus magiškos registracijos tvarką, atsidursite nuostabioje, paslaptingoje Astarmos žemėje. Ilgą laiką buvo nesutarimų tarp valdančių galingų klanų: Steigimo namų ir Miguratės namų. Kiekvienas tvirtina savo nedalomą teisę į absoliučią valdžią, ir jie gali būti pripažįstami jų tradiciniu drabužiu: Fondo atstovai yra apsirengę mėlynos spalvos drabužiais, o Migurata - raudonos spalvos.

„Astarma“ gyventojų įkūrė tris klases:

  • Paladinai
  • Tameriai
  • rodyklės
100 tūkst. Paladinų yra drąsiausi ir sumanūs kariai, puikiai susitikę su priešu ir kovojant su kontaktu. Melee kovoja, o sintezės elementai jiems padeda.

Tamers pirmenybę teikia vidutiniams atstumams, naudojant ugnies galią. Jie gali iš anksto išardyti priešo manevrus, veikti sąjungininkų judėjimų šviesoje, o įvykių viduryje taikyti unikalią taktiką.

Šaudyklės yra tik tiksliausi ir budrūs kariai. Jie nenuostoliai nutolsta nuo savo priešų ginklų, todėl nelabumas yra viena svarbiausių savybių. Naudodamiesi magija, jie reikalauja oro pagalbos elemento.

Sujungdami sąjungas su panašiai mąstančiais kitais žaidėjais, gausite savo įgūdžių, taip pat padidinsite laimėjimo galimybes.

Mes įgyjame šlovę ir patirtį kovose

Jūsų gudrybės ir gebėjimas greitai priimti sprendimus, ginklų laikymas ir gebėjimas greitai jį pakeisti kitais, priklauso nuo įvykių eigos. Jūs galite sunaikinti susiduriamus monstrus ir monstrus. Kai kurie didvyriai juos užpuolė ant kaktos, o kiti supa, apeiti nuo galo. Viskas vyksta taip žavinga, kad tai suteikia estetinį malonumą kiekvienos akimirkos kontempliacijai.

Prieš išlaisvindami didžiules kovas, ir jūs esate jų viduryje. Užfiksuoti ir sunaikinti priešą, kad gautumėte jo patirtį. Metodiškai užpulti pasirinktą priešą, atneškite jį visiškai sunaikinti, nepaisant to, koks ginklas yra - burtų ar kardo galia.

V „iPlayer“ magija, galite pasirinkti mūšio režimą: PvE arba PvP. Kova su monstrų minia, jūs elgiatės protingai, nes kiekvienas susidūrimas yra jūsų patirties, žinių, gebėjimų ir įgūdžių pliusas. Ir miręs monstras suteikia jums labai vertingus, naudingus artefaktus, kurie gali būti palikti asmeniniam naudojimui arba siūlomi parduoti vietiniam prekybininkui.

Gyvenimo įgūdžiai, galite eiti į Arena, kad matuotumėte jėgas ir ginklus su kitais žaidėjais. Tik drąsūs ir stiprūs karalystės didvyriai susirenka čia, kad išgarsintų ir demonstruotų savo įgūdžius. Į Areną galite patekti pirmame lygyje, jei esate pakankamai pasitikintys savimi. Tokiose kovose galite naudoti magiją, bet kokį ginklą ir net kovoti su savo kumščiais.

Tai puikus būdas užsidirbti pinigų, šlovės ir reputacijos. Nors pastarosios nėra tokios svarbios, bet gražiai sužadina pasididžiavimą. Tiesa, jie pasirodys tave tik dėl pergalės, kuri vis dar turi būti laimėta.

 

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more