Oro konfliktai: Secret Wars
Procesorius: Intel Pentium 4 @ 1. 6 GHz / AMD Athlon XP 1600 +
RAM: 1 GB
Video: 256 MB
Diske: 4. 5 LT
Oro konfliktai: Secret Wars - vienas iš garsaus arkados žaidimo aviacijos su nedideliu nuolydžiu į baudos aikštelę dalių. Tuo metu, autoriai nusprendė atlikti mūsų žaidimus dėl nežinomų istorinių momentų pasaulio aviacijos, kurių dauguma vyks Antrojo pasaulinio karo frontuose, taip pat dangų Tubruko, Azerbaidžanas ar Jugoslavija. Žaidimų Oro konfliktai: Secret Wars ir stebina herojus, ar veikiau herojė. Trapus mergina visą žaidimą valdys labiausiai mirtina orlaivius vidurio 20-ojo amžiaus. Ir atsispirti drąsus pilotas su kvietimu DiDi bus skaudžiausias Lyuftvafe tūzus ir sovietų oro pajėgų. Visi žaidime Oro konfliktai: Secret Wars 2011 septyniems nesusijusiems žaidimo kampanijos, kurių kiekvienas turi keletą misijų. Pravažiavus kiekvieną kampaniją turėsime laukti savotiškas prisiminimas, kai žaidimas bus apversti mums per Pirmąjį pasaulinį karą, ir dauguma šių kelionių į praeitį herojus taps veikėjas tėvas ir pamažu sužinome apie drąsus pilotas dingimo istoriją, tuo pačiu metu valdyti plaukioja faneros lėktuvais. Skrydžiai į lentynas po katerių kovotojų Antrojo pasaulinio karo metu atrodys labai kontrastingas, tačiau jie duoda ypatingą ryšį ir teikti ryšį su laiku.
Vieno žaidėjo kampanija
Žaidimas Oro konfliktai: Secret Wars, o jo vieno žaidėjo kampaniją, taip pat bet koks simuliatorius nėra gausu įvairių kraštovaizdžių. Tačiau ši spraga, esanti visų šio žanro žaidimų, oro Konfliktai kūrėjai: Secret Wars nusprendė, naudojant platų užduotis. Kiekvienas ore Konfliktai orlaiviuose: Secret Wars 2011 turės standartinį rinkinį ginklų, kuris susideda iš kulkosvaidžių, bombų ir raketų. Kiekvienas iš jų turi savo ypatybes, ginklai linkę perkaisti, kad begalinis šaudymo gali sukelti ginklų sistemos panaikinimo ir greičiau užbaigti šaudmenis, raketas yra labai tikslūs, ir mokytis iš brasyvat bombų su dideliu tikslumu turi būti skristi per potencialiais taikiniais daug.
Valdymo
Skirtingai nei daugelis ankstesnių dalių serijos, čia valdymas yra daugiau kaip simuliatorius ir klaviatūra su pele, nors įmanoma, bet palieka žaidėjui svarbių privalumų. Tačiau, jei norite, galite pereiti prie arcade mode žaidimas, kur ne taip puikiai jaučiamas didelis ir valdymas gali priprasti tik vieno skrydžio. Modeliuojant valdymo leis žaidimą kartais ryškesnis ir įdomesnis, tačiau studijuoti sudėtingas kreives ir prisitaikymą prie skrydžio charakteristikos turi praleisti šiek tiek daugiau laiko. Vienas iš žaidimo funkcijų buvo adrenalino masto, kuris yra užpildytas greitai pavojingų posūkių metu ir vejasi priešas ar už. Kai skalė bus užpildyta iki metu žaidimo pabaigoje yra šiek tiek lėčiau ir tikslumas bus daug didesnis.