Fritz 13. Kiekvienas gali Karaliai
Procesorius: PC "Intel Core 2 Duo 2. 4 GHz
RAM: 3 GB
Vaizdo plokštė: 512 MB
Fritz 13. Visi karaliai - tai paskutinysis vartotojas modifikacija rimtas šachmatų programa, sukurta ankstyvo 80s praėjusio šimtmečio. Dėl daugiaprocesorinėse kompiuterio programą, dirbo tik du vokiečių inžinierius Franz Morsch ir Mathias Feist.
Kelias Fritz 13
Fritz 13 programa, kuri šiandien gali pirkti niekam mėgėjų šachmatų kovų ir išbandyti savo įgūdžius viena iš seniausių ir labiausiai sudėtingų žaidimų, sukurtų žmonijos, iki šiol buvo naudojami tik mokymo profesionalių žaidėjų. Pirmoji programos versija, kuri tapo tiesioginis palikuonis Fritz Chess 13, buvo sukurtas 80-osios metų, ir tai truko apie 10 metų sukurti visavertę kompiuterio priešininkas geriausių žaidėjų pasaulyje. Jau 1995 metais, ne laikinoje konkurenciją tarp kompiuterinių šachmatų programas (perduodama ir tokių) pagerino pakeitimo programa vadinama Fritz 3 buvo pripažintas kaip neabejotinas čempionas nugalėjo pažangiausių pasaulyje tuo momentu, kompiuterių mėlynas. Po vos septynerius metus įvyko pirmasis konkurencijos naujos kartos šachmatų robotas su vyru, kuris tapo pasaulio čempionu klasikinio šachmatų Vladimiras Kramnik ir akistata baigėsi lygiosiomis 4-4. Metų, konfrontacija baigėsi lygiosiomis su Garis Kasparovas pirmąjį trimatį versiją šachmatų programą. Pirmasis pralaimėjimas profesinės šachmatai buvo taikomas 2006 ir tapo viskas tas pats, Vladimiras Kramnik, kuris prarado vieną iš artimiausių protėvių fritz 13. Visi karaliai yra 4-2, padarė rimtą klaidą vienos iš šalių.
Komercinės versija
Po daugiau kaip vieną talentingiausių žaidėjų mūsų laikų triumfą, kompiuterinė programa įrodė, kad pelnytai užima pirmaujančią vietą įvairių rankingach panašias programas. 2009 metais išleido pirmąją versiją programos galima naudoti viešai, o po dvejų metų atėjo pirmasis komercinis modifikacija Fritz 13, kurį galima nusipirkti bet kas, nepriklausomai išbandyti savo jėgas konfrontacijos su vienu iš stipriausių šachmatininkų robotai sukūrė žmogus.
Draugiškos robotas
Fritz Šachmatai 13 skirtingų patogi ir intuityvi vartotojo sąsaja su daug nustatymų, įskaitant pasikeitimus galios lygio kompiuterinį priešininką, keletas variantų šachmatų vienetų. Be to, vartotojas gali pakeisti ekraną pasirenkant tarp trimačių ir dvimačių nuomonėmis. Visi juda bus įrašytas per žaidimą, ir jūs visada galėsite įvertinti, kur klaida arba, atvirkščiai, grojo gerai. Visi rezultatai gali būti eksportuojami tolesniam vertinimui. Žaidimas yra daugiau kaip 10 galios lygiai kompiuterinį priešininką, perjungimo, tarp kurių jūs patys reguliuoti savo energijos lygį, pagerinti savo įgūdžius žaidimą.
Švietimas
Pradedantiesiems šachmatininkų ir tiems, kurie neturi proto tobulinti savo įgūdžius, žaidimas turi pasiūlyti daugiau nei šešias valandas mokymo vaizdo, projektų rengimo, kurios dalyvavo tarptautinių profesionalių instruktorių ir pasaulinės klasės žaidėjų. Tai mokymo medžiagos prieinamumą ir padaryti šachmatų programa yra ne tik puikus būdas praleisti laiką konfrontacijos su vertas priešininkas, bet taip pat puiki pamoka, kad gali praktiškai pasiruošti bet šachmatų lentoje posėdyje.