Žymės

Herojaus pasaka

Alternatyvūs pavadinimai: Herojaus uodega, herojaus istorija, herojaus pasaka

Herojai negimsta, jie tampa

Hero Tale internetinis žaidimas mobiliesiems įrenginiams dar labai jaunas ir buvo išleistas 2022 m. pradžioje. Kūrėjai – studija juokingu pavadinimu „Weird Johnny Studios“. Ir studijos pavadinimas, ir pats žaidimas yra suprojektuoti smagiomis spalvomis. Nors žanras įprastas – RPG – bet su atgarsiais į senuosius RPG, kur buvo istorija ir siela. Kadangi Hero Tale yra aktyviai kuriama, žaidime nėra daug funkcijų. Kiekvieną savaitę ir mėnesį kūrėjai eilėje dalijasi patobulinimais ir atnaujinimais. Iki šiol žaidimo užtenka kelioms dienoms, o vėliau – tik malimas (nuolatinis monstrų žudymas, siekiant padidinti aukso, artefaktų kiekį ir padidinti maksimalų lygį). Bet nekalbėkime apie liūdesį. Discord bendruomenė auga labai greitai ir artimiausiu metu sulauksime dar vieno atnaujinimo, kuris atneš naujų vietų ir monstrų.

Hero Tale žaidimo ypatybės

Viskas labai paprasta ir aišku. Jums nereikia bėgti per begalę vietų ir tam skirti daug laiko. Visas žemėlapis susideda iš 104 sektorių. Kiekviename sektoriuje yra keletas skirtingų monstrų. Kai kurie sektoriai gali būti miestas, požemis arba vieta su NPC. Kuo toliau žemėlapyje, tuo stipresni monstrai ir šaunesni iš jų grobia, suteikia daugiau patirties ir įgūdžių taškų. Kai kuriuose sektoriuose galite sutikti stiprių viršininkų. Norint juos nugalėti kartais neužtenka turėti aukštą lygį, parodyti savo protą ir, pavyzdžiui, pakeisti ginklą iš lanko į kardą su skydu.

Jūsų veikėjas kovoja automatiškai, spustelėjus „Ieškoti priešo“. Jei esate lankininkas, prireiks šiek tiek laiko, kol pabaisa prie jūsų prisiartins, ir atvirkščiai. Jūs esate kardininkas ir užpuolėte lankininką – skirkite šiek tiek laiko, kad priartėtumėte prie jo. Turėdami aukštesnius lygius, įgysite įgūdžių ir jų pagalba galėsite išlyginti tokį lankininkų pranašumą.

  • Archer - didelė ir greita žala, žema gynyba.
  • Kardininkas – vidutinė žala, aukšta gynyba, daug gyvybės taškų.
  • Mage / Sorcerer - dar ne visavertė žaidimo klasė, šiuo metu yra tik gydymo magija; puolimo burtai žaidime iki šiol.

Apskritai Hero Tale pamokos yra santykinė sąvoka. Kuo aukštesnis jūsų lygis, tuo daugiau įgūdžių taškų gausite ir savo herojų galite paversti universaliu kovotoju. Dėl to galėsite šaudyti iš lanko, smogti niokojančiu smūgiu mase ir burtais sudeginti savo priešus.

Įgūdžių medis

Pirmą kartą patekę į skyrių, turėdami įgūdžių, tikriausiai susipainiosite. Tačiau pradėti gana paprasta – sekite vieną iš šakų ir išstudijuokite ją iki galo. Pavyzdžiui, jums patiko mojuoti kardu ir norite ugdyti savo charakterį šia kryptimi. Taigi jums reikia įgūdžių gyvenimui, puolimo ir judėjimo greičio, jėgos ir šarvų. Nėra prasmės leisti taškus manai ar tolimojo nuotolio atakoms. Ir atvirkščiai – esate lankininkas, todėl išmoksite atakuoti nuotoliniu būdu, atakos greitį, gyvenimą, kritinio smūgio tikimybę ir kritinę smūgio galią.

Tarp įgūdžių yra vadinamieji dideli įgūdžiai, norint juos pasiekti, reikia studijuoti aplinkinius įgūdžius. Pavyzdžiui, įgūdžių, kaip padidinti jėgą, ratą atidarėte (6 vnt.) ir jums suteikiama galimybė išmokti didelį įgūdį +10% iki jėgos. Išmokę tokius didelius įgūdžius, jūs žymiai sustiprinsite savo herojų.

Pagrindinė kampanija

Kol žaidimas Hero Tale vis dar kuriamas, nėra jokios kampanijos. Yra trumpa istorija, pasakojanti apie herojaus išvaizdą. Po to turėsite žemėlapį, kurį galėsite ištirti. Tikimės, kad kūrėjai ateityje pridės įdomios istorijos. Kol kas mėgaukitės tuo, ką turime :-)