Mūsų herojus žaidime Senojo miško namo pabėgimo tuštuma prarado. Jis ilgą laiką klajojo miške ir beveik jo galios pabaigoje staiga pamažu matė gana miško namelį. Nedidelis ugnies langas sudegė, o keliautojas nusprendė paprašyti nakties. Jis nugalėjo, bet niekas neatsakė. Vietoj to, masyvi duris atidarė šnipas. Keliautojas išėjo į vidų ir buvo patenkintas paprasta ir jauki atmosfera. Žvakės sudegino ugnį, žiūri į ugnį, tarsi savininkas iš karto išeitų ir greitai sugrįžtų. Herojus sėdėjo lengvoje kėdėje ir laukė savininko, tačiau dėl kokių nors priežasčių jis nevaikščiojo, o tada vaistas ketino patikrinti, ar jis laukia. Jis persikėlė į duris, ištraukė rankenėlę, bet ji buvo užrakinta. Ir tada vargšai suprato, kad jis pateko į spąstus.