Star Wars: Knights of Old Republic
Procesorius: Pentium III / Athlon 1 GHz
RAM: 128 MB
Video: 32 MB
Diske: 3. 7 GB
Star Wars: Knights of Old Republic - kompiuteris Vaidmenų žaidimas, kuris vyksta visatos saga "Žvaigždžių karai". Į žaidimą esate ant puikią galimybę eiti per pažįstamas planetų surinkti savo lightsaber ir išspręsti daug galvosūkių atskleisti sąmokslą, o ne vienas, norint tapti tikru Jedi Knight.
Sklypo
Prieš aprašytus įvykius filmus žaidimas Knights Senojo Respublikos, sutrumpintai Kotor yra nustatytas 4000 tūkstančius metų. Pasibaigus žaidimo pradžioje jūs atsidursite laive vadinamas "Spire Endara" yra pagal išpuolių užtvaros Sith laivynas netoli planetos TARIS. Jūsų charakteris - vienas iš laivo pilotai, kurie, kartu su išlikusiomis komandos nariais žemyn į planetos paviršių gelbėjimo vieneto. Pirmoji užduotis jaunas pilotas Star Wars KOTOR bus rasti savo vadas, į Jedi Bastila Shan laivo kapitonas. Ar medžioti Bastila ir Sith jėgų, nes ji turi unikalią galimybę kovoti meditacija, kurios dažnai padėjo pažaboti sukilėlių kariuomenės puolimą. Visus metus yra Bastilijos siekimas, nuo to momento, kai ji bandė patraukti Dark Lord of the Sith Darth Revan, bet netikėtas įvykių posūkis ir išdavystė Sith mokinys Darth Malak nusiminusi visas Jedi, kad Sith valdovo ir naujai pasirodęs užgrobė valdžią planus ir pradėjo riteris derinimo . Jūsų pati istorija Star Wars: Knights of Old Republic prasideda Jedi gelbėjimo nuo priešų ir imtis savo pirmuosius pamokas iš savo naujojo mokytojo.
Simbolių Klasės
Kai jums sukurti savo charakterį riteriai Old Republic, galite pasirinkti vieną iš trijų sričių plėtrą su savo unikalių savybių, kovoti ir taikių galimybių. Iš pradžių jūs galite padaryti jūsų pasirinkimas tarp kareivis, kovotojas su gyvybingumo aikštelė, niekšo, silpnas pobūdžio, orientuota į slapto judėjimo ir streiką Sly, ar skautas, tarpinės klasės dviejų ankstesnių. Su sklypo Star Wars KOTOR plėtros, priklausomai nuo kelio, kurį pasirinkti, jūsų charakteris bus Jedi ar Sitų, ir čia vėl priešais jus pasirinkimas yra tarp trijų sričių plėtrai - kariai, konsulą, ar globėjas. Warrior - kontaktas kovotojas, specializuojasi dirbant su lightsaber išaugo fizinės jėgos, bet ne taip stipri grupė. Konsulas - iš šiame žaidime magas analogas, pagrindinis dėmesys įgūdžių verčia kovos metodus naudojant grupę. Sentinel - universalus karys, taip pat gerai, Turintys lightsaber ir jėgos.
Galia
Analoginis įprastų zaklęć Kotor yra galia, specialių įgūdžių, gauti iš tam tikro žaidimo, kaip tamsių ir šviesių kovotojai. Kiekvienas įgūdis bus vienas iš trijų sričių - šviesiai, tamsiai arba neutralus. Žaidėjas turi jokių apribojimų ir jis gali išmokti visus reikiamus įgūdžius, jei tik jie turėjo pakankamai patirties taškų, kurios yra pateiktos gauti naują lygį. Taip pat galite naudoti visus reikiamus įgūdžius, tačiau atstovai šviesos pusėje bus išleisti daug daugiau taškų dėl tamsios jėgos įgūdžių naudoti, ir vice versa, Sitų Jedi įgūdžių bus suteikta daugiau nei jų tamsoje.