„Berserker“ ir „Thumbnail Maker“ įkvėpė „Berserker“ manga, tačiau jos siužetas ir žanras beveik nėra panašūs į originalų kūrinį. Žaidimo herojus su raguotu šalmu, labiau panašus į vikingą, buvo užfiksuotas senovės šventykloje. Jam įėjus, šventyklos sienos pradėjo judėti ir virto didžiuliu požeminiu labirintu su daugybe praėjimų ir durų. Norėdami išeiti iš palaimos, kiekviename lygyje turite patekti į duris ir tokių išėjimų yra bent keliolika. Pereidamas į naują lygį, herojus gali atsidurti aklavietėje, apsuptoje sienų. Tam yra tam tikras beveidis padaras, susidedantis iš stačiakampio kontūro ir akių. Juo galite pašalinti sienas ir nutiesti kelią herojui. Norėdami tai padaryti, pasirinkite sritį, paspauskite tarpo klavišą, tada perkelkite jį į reikiamą vietą ir dar kartą paspauskite tarpo klavišą.