Kiekvienas iš mūsų turi avantiūrizmo gyslelę, tačiau vienose jis vos pastebimas, o kituose - viršesnis už protą. Tarp šių veikėjų yra „Adventurous Boy Escape“ žaidimo herojus. Jis dažnai veikia pirmiausia ir tik tada pradeda mąstyti. Tai nutiko ir šį kartą. Dieną prieš tai jis paskyrė susitikimą su nepažįstamuoju dėl vieno eksponato, kurį norėtų papildyti savo kolekcija. Jis turėjo nueiti į butą ir pasibelsti į duris, ką jis ir padarė. Į beldimą nebuvo sureaguota, durys atsidarė ir įėjo svečias. Po jo durys pačios užsidarė ir spyna spustelėjo. Tai neįspėjo herojaus, bet veltui. Netrukus suprato, kad yra įstrigęs ir tai gali būti pavojinga. Turime kuo greičiau išeiti, bet durys užrakintos. Padėkite herojui surasti raktą „Adventurous Boy Escape“.