Stickmanas svajoja tapti turtingu, bet mintis apie tai, kad kiekvieną dieną turės eiti į darbą, jį slegia. Jis nusprendė apiplėšti banką, tačiau sumanymas žlugo ir plėšikas atsidūrė už grotų filme „Prison Escape: Stickman Story“. Dešimt dienų sėdėjęs keturiose sienose, jis nusprendė, kad jau gana, ir pradėjo galvoti, kaip iš čia ištrūkti. Žemiau pamatysite tris elementus, kurie galėtų jam padėti kiekviename etape. Jūsų užduotis yra pasirinkti tinkamą ir tada kalinys galės palikti kalėjimą nesužeistas. Bet jūs turite apgauti sargybinius, krikštatėvį ir net šunį. Prieš rinkdamiesi pagalvokite, nepasikliaukite sėkme, kaip tai padarė herojus, apiplėšęs banką filme „Prison Escape: Stickman Story“.