Žaislų gamyklos savininkas buvo verslo kelionėje ir jau skrido namo, nes jis gavo pranešimą, kad jo gamykloje įvyko kažkas keisto. Iš karto jis nusprendė atvykti eiti ten ir sužinoti, kas vyksta. Kai jis važiavo iki įėjimo, jis buvo labai nustebęs. Pasikeitęs priekinis ženklas, pastatas įsigijo pilkus, įprastus vaizdus, o ne ryškius ir linksmus. Herojus nuvyko į laukiančią kambarį ir pakvietė į sekretorių, už registratoriaus stovyklos buvo robotų mergina. Ji sakė, kad dabar ji yra robotai gaminti, o savininkas yra likviduojamas, kaip ir visi žmonės. Šis įsakymas išgąsdino simbolį, jis suprato, kad būtina skubiai rasti sprendimą. Pagalba žaidime Undroid, kad pabėgti iš androids, ir rasti būdą išspręsti padėtį.