Šachmatų riteris lentoje visada jautėsi svetimas. Jis kardinaliai skiriasi nuo kitų kūrinių ir juda specialiu stačiu kampu. Kartą jam nutikus neįprastam įvykiui, jį pakinkė narsus riteris Tamplierius. Kelionės metu jis neteko žirgo, o herojus dar neįvykdė savo svarbios misijos. Jo misija yra slapta ir net dėl u200bu200bmirties skausmo herojus neatskleis savo esmės, bet leis jums jam padėti. Kadangi jis atsidūrė šachmatų pasaulyje ir pasodino šachmatų riterį, jis turės judėti kaip šis kūrinys. Padėkite herojui įveikti griuvėsius šokinėdamas ant juodų ir baltų langelių. Užduotis yra palikti žymes ant kiekvieno juodo kvadrato. Veiksmų skaičius yra ribotas, o „Jump Me“ negalima atlikti jau baigto spausdinimo.