Žymės

Žaidimas Raganų kepurės

Žaidimas Witch's hats

Raganų kepurės

Witch's hats

Ragana sugebėjo iš burtininko pavogti grimuarą – burtų knygą, kurią turi kiekvienas save gerbiantis magas. Nedorybę kažkas aiškiai įtikino, ji pati negali naudotis šia knyga, nes neturi pakankamai jėgų. Jūsų užduotis Raganos kepuraitėse yra grąžinti tai, kas buvo pavogta, bet ragana ne tik grąžins, nors ir supranta, kad teks grąžinti. Ji siūlo žaisti su ja. Ant grindų nubrėžusi specialų šešiakampį, ji kampuose padėjo raganų kepures. Jų buvo šeši, o po vienu – knyga. Tada ragana užkalbėjo ir kepurės pradėjo judėti, keisdamosi vietomis. Stebėkite tik vieną skrybėlę, po kuria yra knyga, ir nepameskite jos iš akių, kad sustojus judėjimui galėtumėte parodyti tinkamą galvos apdangalą Raganų kepurėse.