Žymės

Žaidimas Skaitmeninis cirko smiginis

Žaidimas Digital Circus Dart

Skaitmeninis cirko smiginis

Digital Circus Dart

Mergina Atmink, likimo valia atsidūrusi skaitmeniniame pasaulyje, negali iš jo išeiti. Ji turėtų surinkti savo mintis ir galvoti apie problemą. Ir ji veržiasi iš vieno kraštutinumo į kitą, kaskart gaudama neigiamą rezultatą ir vis labiau prislėgdama. Be to, niekam nerūpi jos problemos, ji turi dirbti cirke, koncertuoti arenoje, o jei neturės savo akto, teks tapti smiginio taikiniu Skaitmeniniame cirko smiginyje. Vargšė buvo prisegta ant didžiulės apvalios smiginio lentos, o taikiniai buvo uždėti aplink jos galvą, liemenį, tarp kojų ir po rankomis. Skaitmeniniame cirko smiginyje messite smiginį ir suksite „Prisimink“ iš pradžių lėtai, o paskui greičiau.