Magija visada traukia savo paslaptį ir nežinia. Būdamas aukštai į dangų, jūs turite kovoti su tamsiųjų jėgų juodos magijos. Jūsų magas turi neįtikėtiną galią trijų elementų - vandens, žemės, ugnies. Jis gali naudoti bet kurį iš jų į žaidimą 3 2 1 Rašybos vienodai, bet tik priklauso nuo to, kaip ji turės įtakos varžovą pasirinkimas. Jūsų priešas taip pat turi galimybę naudoti ugnį ir vandenį, žemę jėgą, bet jums eiti padėti viršūnė. Pamatysite iš anksto, ką jūs turėtumėte bijoti, o bus tik pora sekundžių galvoti apie tai, kaip įveikti priešą. Tai lengva įsivaizduoti, kad vanduo gali užpildyti ugnį ir vandenį yra paprasta užkariauti žemę. Jei galite greitai naršyti ir pasirinkti amžinoji galybė, tada sugadinti padoraus sveikatos varžovą. Pasibaigus žaidimo pradžioje jūs turite pasirinkti sudėtingumo lygį. Tai jūsų teisė nuspręsti, ką jūsų smegenys sugeba. Ar galite prieš pasirinkti greitą mąstymą. Arba tai gali būti verta šiek tiek praktika lengvesni lygio, kuris yra skiriama daugiau laiko. Žaidimo 3 2 1 Rašybos parvesiu jus į magijos, paprasta, kur tik stebuklinga lazdele gali mūšis priešą pasaulyje. Šiuo magijos pasaulyje galite prisidėti sunaikinti blogis magai naudodami savo intelektą. Sekite savo vedlį, kuris yra nurodytas aukščiau galvą raudona juostele sveikatai. Iš kiekvienos gautos streiko rodiklis mažės ir jūsų užduotis šiame žaidime 3 2 1 kerus sunaikinti priešo žemę. Šie magai gali būti vadinami natūraliais, nes jie užkariauti žemę elementas, ir jūs su jais galite gauti šias unikalią patirtį - valdyti stulbinamu liepsna gaisro, upelių mėlynas vanduo ar žemė. Bet jie yra pavojingi ir valdyti kiekvieną iš jų, turite jėgų ir pasitikėjimo savo veiksmus, ar elementas gali parodyti save savo poziciją šeimininką ir siųsti savo veiksmus prieš jus ir jūsų herojus. Jei jūs neturite laiko, kad pasirinkti į už skirtą laiką kova elementas, jūsų charakteris bus prarasti sveikatą ir nebegalės pakenkti bet koks klastingas burtininkas. Taigi nereikia pasiklysti pasirinkimo, o priimti sprendimą, kuris atsiųs priešui mirtiną ginklą žemės, ugnies ar vandens. Kiekvienu atveju, tai bus kitoks elementas, tačiau siekiama gerą darbą baltos magijos pagalbos kovai su tamsiųjų jėgų.