Žymės

Žaidimas Kalmarų žaidėjas Nindzė

Žaidimas Squid Gamer Ninja

Kalmarų žaidėjas Nindzė

Squid Gamer Ninja

Vienas iš Kalmarų žaidimo dalyvių nori išgelbėti savo merginą, kurią kareiviai išvežė. Jie uždarė vargšą į narvą ir saugojo, apsiginklavę iki dantų. Norėdami išgelbėti belaisvį, herojus turės prisiminti savo įgūdžius, kuriuos jis įgijo studijuodamas pas Tibeto vienuolius. Ant galvos užsidėjęs tvarstį ir pasiėmęs kataną vaikinas pasiruošęs stoti į mūšį. Tačiau yra daug priešų, todėl jis naudos Squid Gamer Ninja šuolio techniką. Nukreipkite jį į priešą, numuškite, rinkdami šurikenus ir monetas. Apskaičiuokite šuolio atstumą taip, kad herojus nepatektų į tuščius tarpus tarp Squid Gamer Ninja platformų.