Žaidimas „Amgel Easy Room Escape 291“ siūlo žaidėjams padaryti dar vieną pabėgimą iš uždaro kambario. Pagrindinis žaidimo veikėjas yra komandos sporto entuziastas, ypač tie, kuriuose kamuoliai vaidina pagrindinį vaidmenį. Todėl visi galvosūkiai ir užduotys šiame ieškojime bus teminiu būdu susiję su šiais sporto atributais. Ekrane priešais grotuvą bus pristatytas kambarys, kuriame yra kontroliuojamas veikėjas. Vartotojo užduotis yra išsamus patalpų tyrimas. Tarp interjero elementų, tokių kaip baldai, paveikslai ir dekoro elementai, reikės išspręsti galvosūkius ir galvosūkius, taip pat rinkti galvosūkius. Sėkmingas šių veiksmų įgyvendinimas aptiks paslėptas talpyklas ir rinks juose saugomus objektus. Surinkti daiktai yra skirti naudoti kaip įrankiai, reikalingi durims atidaryti ir išvažiuoti iš kambario. Sėkmingo išėjimo iš patalpų momentas pažymės lygio pabaigą, o žaidėjas bus sukauptas žaidime žaidime „Amgel Easy Room Escape 291“. Ši žaidimo mechanika prisideda prie stebėjimo, loginio mąstymo ir galimybės asociatyvaus informacijos susiejimo plėtros, nes visi ieškojimo elementai yra sujungti su pagrindine sporto tema.