Berniukai nori būti didvyriai, tačiau jis turi atlikti žygdarbį. Viduramžiais rodiklis drąsą ir drąsa buvo pergalė prieš drakonas. Vaikinas vos pasiekė pilnametystės, ėjo per mišką į kalną, kur urvas gyveno drakonas. Problemos buvo ne iki dragon pakankamai, bet personažai tapo vis daugiau ir drakonai nusprendė slėptis nuo nuodėmės ponadezhnee ir gali išnykti. Mūsų herojus pabėgti Miško žaidimas nėra įrodyta, originalą ir taip pat išsiruošė ieškoti drakono įrodyti savo drąsą ir jėgą. į drakono kalnų kelias veda per tankiais miškais, perduoti jį - taip pat bandymas nėra už silpnumą širdies. Vaikinas priėjo vikriai palei kelią ir tam tikru momentu jis suprato, kad jis buvo prarasta ir nežinojo, kur eiti. Tokiu būdu jis klajos ilgą laiką, o tai nėra saugu, ypač jei ji tampa tamsiai ir plėšrūnai išeiti medžioti. Gandas, kad gyvūnai būtų rasti daugiau baisus drakonas tankiuose krūmynai. Pagalba žaidime herojus pabėgti miške rasti kelią iš baisaus miške. Praleiskite simbolį su geltonomis plytelėmis, rodyklės rodo galimą kryptį, bet ir šioje srityje gali būti žalia ir jūsų rodyklės, jie neturi nukreipti herojus ir tai turėtų būti atsižvelgta. Svarbu iš pradžių įdėkite riteris reikiamoje vietoje, prie kelio inicijavo sėkmingai ir Jūs baigėte lygį. Į žaidimą pabėgti į mišką penkiasdešimt lygiai, jūs turite daug galimybių parodyti logika ir protas.