Grožinės literatūros žanrą žino ir myli daugelis, tačiau ar žinojai, kad jo egzistavimo metu žanre atsirado pogrupių. Vienas jų - kibernetinis pankas, gimė aštuntajame dešimtmetyje. Tai atspindi postindustrinę distopiją, visuomenę, atsidūrusią ant socialinių ir kultūrinių pertvarkymų, kur technologijos nenaudojamos taip, kaip jos kūrėjai ketino. „Cyberpunk“ yra šiek tiek panaši į gotiką, kuri siejama su baime, nerimu, paranoja, neapibrėžtumu, nuosmukiu, beprotybe, persekiojimu ir pan. Tačiau mūsų žaidime „Princesė Cyberpunk 2200“ viskas nebus taip tamsu, nes princesę aprengsite kibernetinio stiliaus stiliumi ir jis visai nėra toks beviltiškai liūdnas. Pažiūrėkite patys, mes suteiksime jums galimybę suskubti į didelę drabužių spintą, kad išsirinktumėte gražią aprangą. Galbūt taip jie pasipuoš artimiausiu metu, o kai kurie jau dėvi.