Labirintas yra struktūra, kurioje labai lengva pasiklysti, jei ten pateksi. Žaidimų erdvėje šis pastatas dažnai naudojamas painiojant įvairius personažus, įskaitant ir negyvus, pavyzdžiui, žaidime „Atsargus judėjimas“. Mūsų herojus yra geltonas apskritimas, kuris likimo valia pateko į labirintą. Jo užduotis yra patekti į tokios pačios spalvos kvadratą kaip jis pats su specialia apvalia niša, kurioje apskritimas puikiai tinka. Pats herojus nežino, kur judėti, bet visą vaizdą matai iš viršaus. Ši apžvalga leis nukreipti figūrą trumpiausiu keliu į tikslą. Bet visa tai yra per daug paprasta, ir žaidimas turi būti sugautas, ir jis yra. Jūs turite pristatyti herojų prieš pasibaigiant laikmačiui ekrano viršuje. Tai jau yra problema, nes užduotis užtrunka tiesiog sekundes. Reikėjo būti ne tik vikriems, bet ir protingiems, pasirinkti optimaliausią kelią ir neliesti labirinto kraštų.