Žymės

Žaidimas 2 šventyklos bėgimas

Žaidimas Temple Run 2

2 šventyklos bėgimas

Temple Run 2

Lobio radimas yra daugelio svajonė, tačiau tam nepakanka vien sapnų, reikia nulipti nuo sofos, archyvuose raustis po toną dulkėtų senovinių dokumentų, rasti įvairios fragmentiškos informacijos apie jus dominančią vietą , kur teoriškai galėtų būti paslėptos skrynios su auksu ir papuošalais. Tada reikia viską susidėlioti, susidaryti planą ir suorganizuoti ekspediciją, net jei esi vienintelis jos narys. Visiškai aišku, kad lobių ieškotojai toli gražu nėra tingūs žmonės, labai smalsūs ir pasižymintys savotišku avantiūrizmu. Tikras lobių ieškotojas turi būti pasirengęs rizikuoti, nes ši veikla gali būti itin pavojinga. Dažniausiai lobius laidojo piratai, tačiau jie pirmenybę teikė ramioms, apleistoms vietoms, kur nevažiuodavo minios žmonių. Ideali vieta yra dykumos sala. Galite bet kada ten nuplaukti ir pasiimti paslėptus lobius ir yra tikras įsitikinimas, kad jų niekas neras. Antikos medžiotojai pirmenybę teikia senoviniams dirbiniams, o ne įprastiems papuošalams. Jei dirbinys pagamintas iš aukso ir dekoruotas brangakmeniais, tai yra papildoma premija. Dažniausiai tokie daiktai slepiasi senovės šventyklose. Tikintieji negailėjo brangiųjų metalų ir akmenų, kad papuoštų gerbiamą dievybę. Žaidimo „Temple Run 2“ herojus išvyko į naują ekspediciją, antrą iš eilės, o jo kelias buvo senoje apleistoje šventykloje, esančioje pačiame džiunglių centre. Remiantis išankstine mūsų nuotykių ieškotojo informacija, ten turėtų būti kelios auksinės statulėlės ir kiti vertingi daiktai, kuriuos galima pelningai parduoti kolekcininkams. Jis lengvai ten pateko ir greitai rado patį pastatą. Paprastai medžiotojas elgiasi labai atsargiai, turėdamas omenyje, kad šventyklas visada saugo įvairūs gudrūs spąstai. Pakanka netyčia atsitrenkti į kokią nors išsikišusią plytą arba užlipti ant tam tikros plokštės, nes ant tavęs nukris didžiulis akmuo, nuplaus jį vandeniu arba pradursi keliolika strėlių. Mūsų protėviai turėjo laukinę vaizduotę apie įvairių spąstų išradimą. Prisimink bent jau pagarsėjusį Indianos Džounsą, kiek jam teko patirti ieškant. Mūsų istorijos herojus „Temple Run 2“ buvo itin dėmesingas, tačiau netikėtai užklupo tai, ko niekada nesitikėjo - gyvą lobių sargą. Paaiškėjo, kad tai didžiulis nežinomos rūšies žvėris. Dabar jis puola ant visų keturių letenų paskui medžiotoją. Ir jūs padėsite bėgliui, išsinešite kojas, greitai šokinėdami per kliūtis, turėdami laiko apsisukti ir lipti į siaurus tarpus. Norėdami nieko nesupainioti, pereikite mokymo lygį.