„Stickman“ šnipas pateko į teroristų stovyklą, pavogė labai svarbią informaciją, tačiau tai tik pusė mūšio. Dabar ją reikia pristatyti į reikiamą vietą, o tai pasirodė sunkiau, nei agentas tikėjosi. Jis sukūrė infiltracijos ir pasitraukimo planą, tačiau į viską atsižvelgti, o ypač į apgamo buvimą sistemoje, neįmanoma. Jis atidavė lazdelę ir vos paėmė kojas. Skautas aiškiai laukė ir stebuklas, kad jo nepagavo. Išgelbėjo jetpack buvimas. Herojus tiesiog pakilo į dangų, o kovotojai tik atvėrė burną. Toliau „Stickman Jungle Escape“ padėsite herojui tęsti savo kelią ir pasinerti į geltonąjį portalą. Paspaudę herojų. Priversite jį skristi, bet įsitikinkite, kad jis nepasiekia viršūnės ir nenusileidžia anksti į tuštumą „Stickman Jungle Escape“.