Žaidimo „Stickman Parkour“ herojus, parkūro žanro lazdas, turi pereiti trisdešimt lygių. Kiekvienas naujas lygis yra keletas naujų kliūčių, sudėtingesnių ir netgi pavojingų. Jūsų herojui teks ne tik bėgti, šokinėti per kliūtis, lipti aukštomis sienomis, bet ir nusileisti virve, įsikibti į atbrailą ir siūbuoti, šokinėti per pavojingus smaigalius ir net plaukti. Maršrutai iš herojaus ištrauks maksimalias visas jo galimybes, o jei jis niekaip nepasiruošęs, jis turės pradėti nuo lygio pradžios, kad užduotį atliktų geriau nei anksčiau. Trasoje yra kontroliniai punktai raudonos vėliavos pavidalu. Praėjęs jis taps žalias ir jei herojus suklys, jis grįš į paskutinį „Stickman Parkour“ kontrolinį tašką.