Žymės

Žaidimas Wyrmdash

Žaidimas Wyrmdash

Wyrmdash

Wyrmdash

Tradicinis pasakų siužetas prasidės „Wyrmdash“. Princesė pavogė drakoną ir padėjo į aukštą bokštą. Prastas dalykas periodiškai išėjo į balkoną ir paragino padėti. Ji tikėjosi, kad kilęs riteris ateis ir išgelbės ją nuo nelaisvės. Grožio lūkesčiai buvo įvykdyti, bet ne taip, kaip ji norėjo. Riteris pasirodė, bet ne ant arklio, o ant vagono. Jis išgirdo princesių skambutį ir pažvelgė į bokštą, tačiau vietoj išgelbėjimo pagrobė krūtinę su drakono auksu ir nusuko, pakeldamas dulkes kelyje. Grožis pirmiausia nustebino dėl tokio nemandagumo, o paskui pasiūlė, kad drakonas pasivytų vagį, kuriam drakonas iškart sutiko, nes auksas buvo. Jūs padėsite drakonui ir jo motociklininkui pasivyti ir pagauti „Wyrmdash“.