Berniukai dažnai konkuruoja tarpusavyje, ginčijasi, bando vienas kitam kažką įrodyti. Viename iš šių ginčų žaidimo Witch Trapped Boy Escape herojus įrodinėjo, kad gali naktį eiti į mišką ir ten išbūti bent valandą, nebijodamas tamsos. Tai pasakęs, jis palaukė, kol nusileis saulė, ir nuėjo į mišką. Įėjęs į medžių pavėsį, jis apgailestavo dėl savo sprendimo, bet nenorėjo trauktis, o pajudėjo taku toliau. Tolumoje jis pamatė silpnas šviesas, o priėjęs sutiko šiurpią, nemalonią seną moterį. Ji pasirodė esanti tikra ragana. Ji negalėjo patikėti savo sėkme, kai naktį pamatė berniuką miške. Apsimesdama malonia senole, ji pakvietė jį aplankyti, o paskui užkalbino, dėl ko vargšas atsidūrė stebuklingame rutulyje. Privalote padėti berniukui žaidime Witch Trapped Boy Escape.